Jaguh SK Petaling 1

Mereka adalah murid yang telah mengharumkan nama sekolah. Murid ini telah mencipta kejayaan yang luar biasa dan telah meletakkan nama sk petaling 1 sebaris dengan sekolah-sekolah yang sememangnya kuat didalam bidang kokurikulum. Sesungguhnya mereka mempunyai masa depan yang cerah didalam bidang sukan sekiranya bakat mereka digilap bermula dari peringkat sekolah rendah lagi. Tahniah kepada jurulatih yang telah meluangkan banyak masa untuk membimbing mereka supaya dapat melakar satu sejarah yang gemilang untuk sk petaling 1. Diharapkan agar lebih ramai lagi atlet-atlet yang dapat diasah bakat mereka di Sekolah ini.  

TAHNIAH KEPADA MURID-MURID INI 
Sememangnya anda adalah Kebanggaan Sekolah
Share on Google Plus

About SK PETALING 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

1 comments:

  1. pasukan aper nih? tahniah yer. teringat masa zaman sekolah dulu. saya dan kawan2 telah mengharumkan nama sekolah dalam pertadingan hoki sehingga ada diantara kawan2 yang terpilih ke peringkat yg lebih tinggi. Terima kasih buat Cikgu Rasmadi Rakim, Teacher Ram dan guru2 lain yg sama2 membimbing pasukan kami.

    ReplyDelete