Sambutan Hari Sukan Negara 2015

                Pada 10 Oktober 2015 telah diadakan program Hari Sukan Negara. Program ini diadakan bersempana menyambut seruan pihak kerajaan untuk rakyat malaysia hidup dengan gaya sihat iaitu dengan cara bersukan.
               Aktiviti ini telah disertai oleh semua komuniti sekolah yang terdiri dari pada pihak pentadbiran,guru, murid dan juga pihak KSIB (Kelab Sarana Ibu Bapa). Pelbagai program telah diadakan disepanjang Aktiviti ini berlansung yang melibatkan murid dan guru. Pihak KSIB juga telah datang untuk melakukan aktivti sarana ibubap iaitu membaiki pagar sekolah. Terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang telah menjayakan program kali ini dan kepada ibubapa yang hadir untuk memberikan kerjasama.

Malaysia, Hari SUkan Negara, KSIB kebangsaan, Aktiviti, JPWPKL,Guru Besar, Sekolah prestasi tinggi, seo, blog sekolah,vle frog,news,school,kids education, accademic,america,britain,news, terkini,vector,design,mj photograpby,mhkamera,astro,bola sepak

Aktiviti yang dilaksanakan:



Share on Google Plus

About SK PETALING 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment